Ovi saveti će pomoći u rešavanju 80-90% svih problema sa obezbeđenjem sa kojima se suočavaju kupci obezbeđenja.
- Pregledajte sistem nadzora za čuvare
Imati izvođača sa adekvatnim sistemima za daljinsko nadgledanje vaših čuvara je jedna od najvažnijih komponenti za obezbeđivanje dobre usluge. Ako vaš izvođač obezbeđenja ne pruža adekvatan nadzor, vaši čuvari će biti neadekvatno obučeni i nemotivisani. Pored toga, kada vaši čuvari nisu pod nadzorom, oni često smatraju da posao koji obavljaju nije važan. Posle toga, oni često usvajaju neprofesionalno ponašanje kao što je uobičajeno kašnjenje ili čak krađa. Pre potpisivanja ugovora sa firmom za obezbeđenje, saznajte kako će ona vršiti čuvarski nadzor. Kao što smo ranije razgovarali, nadzor se može obezbediti u nekoliko oblika uključujući:
Slučajne provere na licu mesta uz pomoć terenskih supervizora
Prijave stražara
Sistemi za praćenje obilaska straže
- Procenite obuku obezbeđenu za čuvare
Ako niste zadovoljni uslugom koju vaši čuvari pružaju, velika je verovatnoća da je njihova obuka bila neadekvatna. Da biste poboljšali svoju službu obezbeđenja, procenite orijentaciju koju pruža vaš ugovarač. Ovu orijentaciju, koja se takođe naziva obuka za određenu lokaciju, treba proceniti za stvari kao što su:
Da li je obuka održana na vašem imanju?
Ko je bio odgovoran za pružanje obuke?
Koliko je trajala obuka za svakog čuvara?
Da li se njihovi nalozi mogu koristiti za obuku?
Najbolji način da procenite obuku je da sedite kroz orijentaciju da vidite kako se čuvari pripremaju da pruže uslugu na vašem imanju.
- Da biste poboljšali svoje bezbednosne usluge, izaberite kvalitetnog izvođača radova
- Od 6 saveta u ovom članku #6 je najzdraviji razum. Ali iznenađujuće je i ona koja se mnogo puta ne prati. Kao i u bilo čemu u životu, ono što unesete je ono što dobijete. Iako mnoge kompanije za obezbeđenje mogu izgledati isto, programi obezbeđenja kvaliteta koji pomažu da se osigura da ste vi i vaši klijenti zadovoljni vašom uslugom nisu besplatni. Zato procenite sposobnost i iskustvo svojih dobavljača i izaberite onog koji će zaista moći da zadovolji vaše potrebe. “U ovom svetu dobijate ono za šta plaćate.” – Kurt Vonegat
Proverite svoje kvalifikacije čuvara
U većini država postoji određena količina obuke koju čuvari moraju proći pre nego što dobiju licencu. Saznajte koji su zahtevi u vašoj državi i proverite da li su čuvari koje vaša kompanija za obezbeđenje postavlja u skladu sa njima. Pored toga, da biste osigurali dobro pristajanje, trebalo bi da zadržite pravo da obavite razgovor sa bilo kojim čuvarom PRE nego što oni budu dodeljeni vašoj imovini. Ovaj početni intervju je dobar način da saznate šta možete očekivati od čuvara. Nakon intervjua, ako ne smatrate da je čuvar dobar par, možete tražiti drugog čuvara.
Izvršite inspekcije da biste poboljšali svoju bezbednost
Kada je moguće, nenajavljeno svraćanje u vaš objekat nakon uobičajenog radnog vremena je odličan način da saznate kako vaše obezbeđenje funkcioniše kada niste tamo. Dok obavljate inspekciju, ispitujte svoje čuvare o njihovim dužnostima kako biste bili sigurni da razumeju svoj posao. Kao alternativu, razmislite o reviziji vaših čuvara preko konsultanta za bezbednost treće strane. Ako idete putem nezavisne inspekcije treće strane, uverite se da konsultant kojeg odaberete nije druga kompanija za obezbeđenje ili vaši rezultati mogu biti pristrasni.
Redovno se sastajajte sa svojim ugovaračem
Najlakši način da poboljšate svoju bezbednost je da se redovno sastajete sa svojim izvođačem obezbeđenja. Ovi sastanci mogu biti formalni ili neformalni, pa čak i telefonski. Svrha ovih sastanaka bi trebalo da bude da se izvođaču pruže povratne informacije o radu stražara. Pružajući im redovne povratne informacije, naći ćete dodatne mogućnosti da poboljšate svoju bezbednosnu uslugu. Obe strane mogu da razgovaraju o temama kao što su povratne informacije zakupaca, povratne informacije sa bilo kog udaljenog nadzornog sistema, gubitak čuvara i rezultati bezbednosnih revizija tokom ovih sastanaka. Ovi redovni sastanci će pomoći vašem izvođaču da razume šta se očekuje i pronađe načine da postigne prihvatljiv nivo usluge.